Elvis-Forum

Elvis-Forum (https://www.elvisnachrichten.de/index.php)
-   Elvis Presley (https://www.elvisnachrichten.de/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Lisa Marie Presley Welcomes Twin Girls! (https://www.elvisnachrichten.de/showthread.php?t=16243)

MARIE 11.10.2008 06:53

Lisa Marie Presley Welcomes Twin Girls!
 
Lisa Marie Presley Welcomes Twin Girls!
Fri, 10 October 2008 at 9:18 pm

Lisa Marie Presley gave birth to twin girls on Friday, reports Star.

The 40-year-old daughter and heir of Elvis Presley welcomed her daughters with 47-year-old musician husband Michael Lockwood by her side at Los Robles Hospital and Medical Center in Thousand Oaks, Calif. Lisa Marie’s two older children, Riley, 21, and Ben, 16, from her first marriage to Danny Keough, were also present for the twins’ arrival.

“Lisa Marie is mom to four now! She’s feeling good, a little tired too,” a family friend reveals. “She is so happy and Michael is ecstatic. He’s wanted to be a dad for so long. This is his dream come true…. The babies are healthy and beautiful. Ben was seen pushing them down the hall in their cart and cooing to them.”

Congratulations to the happy couple!

Eva 11.10.2008 08:45

Lisa Marie Presley gave birth to twin girls Friday, October 10 at Los Robles Hospital and Medical Center in Thousand Oaks, California. Just Jared cited Star magazine, which broke the news, as reporting her musician husband Michael Lockwood was by her side and so did her children Danielle Riley and Benjamin Storm, whom she has with then husband Danny Keough.

Details of the newborn infants have not yet been released as of press time. Neither Lisa nor her camp has issued a statement about the new additions.

:hurra::hurra::hurra:

Angie 11.10.2008 08:48

Herzlichen Glückwunsch ! :brav: Dann wünsche ich der Familie alles Gute !
Zwei Mädchen ? ;-)

Genauere Angaben hat man noch nicht, ne ? :-)

Eva 11.10.2008 08:49

Zitat:

Zitat von Angie (Beitrag 480433)
Herzlichen Glückwunsch ! :brav: Dann wünsche ich der Familie alles Gute !
Zwei Mädchen ? ;-)

Genauere Angaben hat man noch nicht, ne ? :-)

nein, mehr ist bisher nirgends zu finden

...aber die hat es geschafft und ist glücklich..............

...ich freu mich für sie...

Angie 11.10.2008 08:51

Zitat:

Zitat von Eva (Beitrag 480434)
nein, mehr ist bisher nirgends zu finden

...aber die hat es geschafft und ist glücklich..............

...ich freu mich für sie...

Und sie hat es bis zum Schluß geschafft. Ist schon selten bei einer Zwillingsgeburt. Dann sind die Mädchen bestimmt kräftig genug. :top:

gast-20100118 11.10.2008 08:52

:brav::brav::brav::brav::hurra::hurra::hurra:

Hasie 11.10.2008 08:59

:hurra::hurra::hurra::hurra::hurra: das freut mich :hurra::hurra::hurra::hurra::hurra:

monipenny 11.10.2008 09:07

die schönste nachricht des tages :hurra:.

ich hoffe, sie hat noch eine weile ruhe vor der öffentlichkeit und kann ihre familie in vollen zügen genießen.

alles gute, lisa + family:brav:

*ganz lieben gruß nach oben zum 4fachen großvater schick*:brav:, was wäre er stolz und glücklich...


liebe grüße

monika

Jesse 11.10.2008 09:14

Was für eine schöne neue Nachricht, möge es den beiden Kleinen immer gut gehen und sie in einer Familie aufwachsen,
die ihnen die nötige Kraft und Stärke für das Leben in dieser Welt gibt. :brav:

Jesse ;-)

gast-20100121 11.10.2008 09:14

So eine schöne Nachricht! :hurra::hurra:
Glückwunsch an Lisa Marie und Familie und für die beiden Kleinen alles nur erdenklich Gute zum Start ins Leben!

:brav::brav::brav::brav::brav::brav:


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 20:12 Uhr.

Powered by vBulletin® (Deutsch)
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
www.elvisnachrichten.de | www.elvisforum.de | www.elvis-forum.de